آه أ ای دنیا...

.....................



آه أ ای دنیا...

 

 

هرگز نخواهم كوبيد!بگذار هميشه بسته بماند،دري كه پشتش تو نيستي

 

 

 

به سلامتي پسري كه بخاطر عشقش عرق ميخوره

و

عشقش تو بغل يكي ديگه عرق ميكنه

 

 

 

كاش تلخي زندگي كمي الكل داشت

شايد مستمان ميكرد و درد را نمي فهميديم...

 

 

 

من درد ميكشم اما تو چشمهايت را ببند

سخت است بدانم مي بيني و بيخيالي ...

 

 

 

امشب باز هم پستچي پير محله ما نيامد!

يا بايد محله مان را عوض كنيم يا پستچي را

تو هر روز برايم نامه مينويسي...مگه نه...؟

 

 

 

پتروسم كجايي؟

شكافي در چشم هايم پيدا شده!

دير برسي دنيا را آب ميبرد...

 

 

 

تو يه روز سرد يرفي/ با دلم مثل پرنده / لب حوض كنار ترده/

هر چه گشتم جاي گرمي/ بهتر از قلبت نديدم/

ميشه دوستم داشته باشي؟/آخه بيرون خيلي سرده

 

 

 

هر روز اين عشق يك طرفه را طي ميكنم.

يكبار هم تو گامي به سوي من بردار

نترس جريمه اش با من

 

 

 

دوست ميدارمش ميترسم بگويم و بگويد "مرسي"

 

 

 

سنگينترين غروب من لحظه ي بي تو بودن است

اگر ماندم كه مي آيم به سويت اگر مردم فداي تار مويت

 

 

 

ميگن عاشق بيقراره،هميشه چشم انتظاره ،براي چشاي عاشق گريه كردن افتخاره!

ميگن عاشق دل شكسته ست،زبونش هميشه بسته ست

ميگن عاشقا هميشه كشتي شون به گل نشسته ست،

آرزوهاشون قشنگه ،دلهاشون صاف و يه رنگه

نميدونند چرا دنيا داره با اونا ميجنگه

ميگن عاشقا نجيبند ، تو رفاقت بي رقيبند،

 

 

تو يعني تحقق تمام آرزوهاي شيرين

و تحقق آرزوها يعني زندگي

پس دوست دارم زندگي من...

 

 

 

چند روزيه سيگار دلمو ميزنه ميلي ندارم بهش

اما بي انصافيه اونجور كه تو منو ترك كردي ، تركش كنم

 

 

 

تو به افتادن من در خيابان ميخنديدي

و

من تمام حواسم به مردم شهر بود كه مبادا عاشق خنده ات شوند

 

 

خواستم چشمهايش را از پشت بگيرم...

ديدم طاقت اسم هايي را كه ميگويد ندارم

 

 

 

آن نازنين كجاست كه يادم نميكند

صد غم به سينه دارم و شادم نميكند

يه لحظه آنكه بي من هرگز نمينشست

امشب به ياد كيست كه يادم نميكند

 

 

 

دوستي نه حساب است كه فراموش شود

و نه چراغ است كه خاموش شود

دوستي همان كهنه شرابيست كه هر چه بماند مستي آن بيشتر ميشود

 

 

 

وقتي همه چيز خوبه ميترسم!

ما به لنگيدن يك جاي كار عادت داريم...

 

 

 

دلم ميخواد بيام ببينمت

اما حيف كه بليط شهر فرشته ها خيلي گرونه

 

 

 

دستهايت را زير تنهايي ام ستون كن!

من از آوارگي بي تو بودن ميترسم

 

 

 

همچون شيشه شكستنم آسان بود...

ولي ديگر به من دست نزن ، اين بار زخميت خواهم كرد...!!

 

 

 

از عجايب عشق همين است:

تنها همان آخوشي آرامت ميكند كه دلت را به درد مي آورد

 

 

 

به فكر گرفتن دستان مني ،

بي آنكه بداني كه اين دلم است كه تنها مانده ، دستانم دو تايند!

 

 

 

به كلبه قلبم دعوتت ميكنم تا بداني

در اخاق سرد دلم چيزي نميسوزد جز ياد تو

 

 

 

خداوندا تفسير كن دلتنگيهايم را

 براي كسي كه قد دلتنگيهاي دنيا دلتنگشم

 

 

 

هرگاه از شدت تنهايي به سرم هوس اعتمادي دوباره ميزند

 خنجر خيانتي را كه در پشتم فرو رفته در مي آورم...

صيقلي عاشقانه نوازشش كرده ، دوباره بر سر جايش ميگذارم...

از قول من به آن لعنتي بگوييد:

خيالش تخت من ديوانه هنوز به خنجرش هم وفادارم

 

 

 

فرقي نكرده خود خودشه...

فقط اوني كه باهاش قدم ميزنه من نيستم!!!

 

 

 

اگر اورا براي تو ساخته اند

من براي تو ويران شدم

 

 

 

من اومدم به دنيا فقط مال تو باشم

خداكند عزيزم كه لايق تو باشم

 

 

 

خدايا يك مرگ بدهكارم

و هزارن آرزو طلبكارم

خسته ام يا طلبت را بده يا طلبت را بگير

 

 

 

   اجازه خدا ميشه ورقمو بدم؟

 ميدونم وقت امتحان تموم نشده! ولي خسته شدم

 

 

 

آنقدر"تنهايم"كه كسي نيست

صندلي را از زير چوبه ي دارم بكشد...!

 

 

 

سيگار درس خوبي بهم داد!

به پاي كسي بسوز كه نفسشو خرجت كنه

 

 

 

سر كلاس آيين نامه نشسته بودم

سرهنگ گفت كي ميدونه كجا دور زدن ممنوعه؟

يكي دستشو بلند كرد و گفت تو"رفاقت"

 

 

آنچه ناديدني بود از مردم دنيا ديدم

آنوقت دانستم آرامش نا بينا ز چيست

 

 

هيچكس نفهميد زليخا مرد بود!

ميداني چرا؟

مردانگي ميخواهد!

ماندن پاي عشقي كه مدام تو را پس ميزند

 

 

 

دلم آنقدر خسته و شكسته است كه ميخواهم گوشه اي پشت به دنيا زانو هايم را بغل كنم و بگويم

خدايا...من ديگر بازي نميكنم

 

 

 

كاش زندگي هم مثل بازي فوتبال بود

زماني كه داري از درد به خودت ميپيچي

يكي مثل داور بياد بالاسرت و ازت بپرسه

ميتوني ادامه بدي ؟

 

 

 

آنان كه بودنت را قدر نميدانند...

رفتنت را نامردي ميخوانند

 

 

 

هيچ ميداني جاي"عزيزم غصه نخور"هاي تورا

 ديازپام گرفته است...؟

 

 

 

 

قدم زدن در پياده رو جاي خالي تورا به رخم ميكشد!

براي همين هميشه دوست داشتم روي جدولها راه بروم!!!

 

 

 

سلامي كن....!

به خداحافظيت قسم دلم برايت تنگ شده!...

 

 

 

 

روز مرگم در آخرين فنس فقط يك چيز را به او خواهم گفت:

اونطوري نه !اين طوري بايد رفت!

 

 

 

 

سرم را بر شانه هايت ميگذارم

بگذار فكر كنند همه چيز زير سر من است!

 

 

 

 

ميگويند شكستني رفع بلاست...

اي دل تحمل كن شايد حكمتيست!

 

 

 

 

 

كلنگ و شيشه ام را آورده ام...

تو بگو كدام كوه؟!؟

فقط كمي شيرين باش...

 

 

 

نگاهت كافيست تا دوباره در هواي آمدنت بميرم

تو هميشه دعوتي راس ساعت دلتنگي

 

 

 

 

اسكناس مچاله ي توي دستمو سمت راننده تاكسي گرفتم،گفت:يه نفري؟

آهسته گفتم:خيلي وقته...

 

 

 

من ماندم و16جلد لغت نامه كه هيچ كدامش مترادف اين دلتنگي لعنتي من نميشود

كاش دهخدا بداند كه دلتنگي معنا ندارد ...درد دارد...

 

 

 

 

حوا كه بغض كند حتي اگه خداهم سيب بياورد

چيزي جز آغوش آدم ارامش نميكند

 


 

دنيايت را با دنيايم عوض ميكني؟

فقط چند ساعت...

ميخواهم بدانم انكه تمام دنباي من است

در دنيايش چه سهمي دارن....

 

 

 

گنجشك مي خندد به اينكه چرا هر روز بي هيچ پولي برايش دانه ميپاشم...

و من ميگريم به اين كه او هم محبت مرا از روي سارگي مي پندارد...


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ[URL=http://www.20tools.com/][IMG]http://www.20tools.com/beautification/01/img/www.20tools.com-2.gif[/IMG][/URL]

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متن، اس ام اس، سرگرمی، ،

نوشته شده توسط امیر حسین ناروئی در چهار شنبه

و ساعت 15:24



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by hnaroui ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




هیچکس با من نیست !... مانده ام تا به چه اندیشه کنم...مانده ام در قفس تنهایی.. در قفس میخوانم... چه غریبانه شبی ست... ---------------------------------❀ ___♥☆ __☆♥ __♥☆ __☆♥ __♥☆ __☆♥☆♥☆♥ ___♥☆♥☆♥☆ __♥☆……...♥☆ _☆♥……….☆♥ _♥☆………...♥☆ _☆♥……….☆♥ __♥☆…….♥☆ __☆♥☆♥☆♥ ☆♥……….....☆♥ _♥☆………...♥☆ _☆♥…..…...☆♥ __♥☆.....….♥☆ __☆♥……☆♥ ____♥☆..♥☆ _____☆♥ __♥☆♥☆♥☆♥ __☆♥ __♥☆ __☆♥☆♥☆ __♥☆ __☆♥ __♥☆♥☆♥☆♥
hnaroui1374@yahoo.com




متن
تصاویر
اس ام اس
سرگرمی




امیر حسین ناروئی




دریچه ای به زندگی ...
هم نفس
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریای بدون ساحل و آدرس hnaroui.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












متن , زن ذلیلی , اس ام اس , متن عاشقانه , جوک , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس ضدحال , چیستان , سخنان عارفانه , نکات مهم , دوست واقعی , زیبایی پوست , دریافتی از دوستان , شعر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 2875
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1